piątek, 27 stycznia 2012

Tofu Ciabatta Super Supreme




Dwie rzeczy zainspirowały mnie do stworzenia tej kanapki, kanapki która była najlepszą wegańską kanapką jaką kiedykolwiek zjadłam. Pierwsza z nich, dzięki której przybrała swój kształt to ciabatta lakto-ovo.
Druga, dzięki której za kanapką stoi idea, to wiekopomne dzieło, które zapamiętają pokolenia :
Tenacious-D - History of Tenacious-D.



Co czyni tą kanapkę najlepszą w naszej galaktyce?
Musztarda, sałata lodowa, papryka, marynowane w oleju, curry i ostrej papryce obsmażone tofu, suszone pomidory w oleju, czerwona cebula, marynowane grzybki i czarne oliwki.
Niech mi teraz ktoś powie, że wegańskie żarcie jest nudne :=

1 komentarz:

  1. Jezu,a ja jestem teraz taka na maksa głodna a nic nie ma w lodówce... to są tortury te zdjęcia :<

    OdpowiedzUsuń